دژپسند

وزیر امور اقتصادی و دارایی بر «شکار عقاب گونه فرصت های جذب سرمایه گذاری خارجی» تاکید کرد و گفت: باید با پرواز در بالاترین ارتفاع، مناسب ترین فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی و جذب کنیم.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از شادا، فرهاد دژپسند روز گذشته در نشست هیات سرمایه گذاری خارجی که در سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران برگزار شد، افزودبکارگیری از ظرفیت های قومی، بومی، دینی و مذهبی در سرمایه گذاری خارجی بسیار کمرنگ بوده و باید با استفاده از این فرصت ها و ظرفیت ها، سرمایه گذاری به سمت اقتصاد ایران هدایت شود.

دژپسند در این نشست که معاونان وی، مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها، نمایندگان بخش تعاون و برخی مدیران دستگاه های اجرایی کشور حضور داشتند، بر ضرورت کاهش فاصله جلب تا جذب سرمایه خارجی و بررسی شکاف بین آنها تاکید کرد.

این مقام مسوول اضافه کرد: ایجاب استفاده از سرمایه خارجی فقط به موضوع تامین مالی محدود نیست؛ بلکه بر انتقال فناوری و محرک موتور اقتصاد کشور نیز تاکید دارد.

وی ادامه داد: برای اینکه به حداقل سهم خود در اقتصاد بین الملل برسیم، باید از حداکثر توان بخش دولتی و خصوصی کشور استفاده کنیم.

وزیر امور اقتصادی و دارایی یکی از معیارهای انتخاب مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استان ها و شاخص ارزیابی مدیران را برنامه ها برای جلب و جذب سرمایه گذاری خارجی و میزان تحقق آن دانست و اضافه کرد: به سبب خدمتی که سرمایه گذاران به مردم برای تولید و اشتغال می کند باید آنان را محترم شمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها