زعفران

بازار قراردادهای آتی زعفران در بورس کالای ایران طی هفته گذشته شاهد انعقاد ۳۱۶ هزار و ۳۷۹ قرارداد به ارزشی بیش از ۵۱۳۲ میلیارد و ۷۳ میلیون ریال بود.

به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات این هفته در بورس کالای ایران معامله گران روی محصول زعفران رشته ای درجه یک پوشال معمولی ۱۸ هزار  و ۸۵۸ قرارداد را در حالی منعقد کردند که ارزش این تعداد قرارداد منعقد شده رقمی بیش از ۲۱۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال بود و حجم معاملات با افزایش ۵۸ درصدی همراه بوده است.

در این سررسید معاملاتی قیمت هر گرم زعفران رشته ای در بالاترین سطح به رقم ۱۲۷ هزار ریال رسید و در پایین ترین قیمت نیز به رقم ۱۰۷ هزار و ۵۰۰ ریال افت کرد.

معامله گران همچنین تعداد ۳۷۱۳ موقعیت باز را در حالی برای این سررسید ایجاد کردند که این تعداد در مقایسه با ابتدای هفته ۱۱۹۵ موقعیت باز بیشتر بود.

در سررسید قرارداد آتی زعفران نگین تحویل دی ماه ۱۳۹۷ معامله گران تعداد ۲۹۷ هزار و ۵۲۱ قرارداد را به ارزشی بیش از ۴۹۱۶ میلیارد و ۶۱۰ میلیون ریال منعقد کردند.

قیمت هر گرم زعفران نگین تحویل دی ماه ۱۳۹۷ در هفته گذشته به ۱۷۹ هزار و ۴۰۰ ریال در بالاترین سطح رشد کرد و در پایین ترین قیمت نیز به رقم ۱۵۴ هزار و ۳۰۰ ریال کاهش یافت.

۳۱ هزار و ۱۷۲ موقعیت باز نیز در پایان هفته برای این سررسید معاملاتی به ثبت رسید تا این متغیر در مقایسه با ابتدای هفته با کاهش ۲۵۲ تایی مواجه شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها