سنگ آهن

میزان تولید کنسانتره و دانه بندی سنگ آهن شرکت های بزرگ طی ۷ ماهه امسال به ترتیب ۱۸ و ۱۲ درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان مهر، ۲۵ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۵۷۴ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۲۱ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۶۴۹ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۹ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۷۷۱ تن، «چادرملو» ۵ میلیون و ۲۰۷ هزار و ۹۴۵ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۳ میلیون و ۱۰۱ هزار و ۳۳۴ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۲ میلیون و ۹۰۴ هزار و ۸۴ تن، «گهر زمین» ۲ میلیون و ۶۲۸ هزار و ۶۶۲ تن، «اپال پارسیان سنگان» یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۴۲۳ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۷۵۶ هزار و ۴۸۸ تن و «جلال آباد» ۳۰۶ هزار و ۸۶۷ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

افزایش ۱۲ درصدی تولید دانه بندی

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۷ ماهه امسال، ۳ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۲۳ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند. این در حالی است که میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال گذشته، ۲ میلیون و ۹۷۶ هزار و ۹۲۴ تن بود.

از این میزان، شرکت سنگ آهن سنگان «یک میلیون و ۲۹۴ هزار و ۴۰۷ تن»، سنگ آهن مرکزی «یک میلیون و ۲ هزار و ۱۱۴ تن»، فلات مرکزی «۶۰۵ هزار و ۸۹۱ تن»، چادرملو ۲۵۱ هزار و ۷۷۹ تن و میشدوان «۶۲ هزار و ۲۳۲ تن» تولید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها