زعفران

در جریان معاملات هفته گذشته بازار قراردادهای آتی زعفران در بورس کالای ایران، معامله گران در مجموع بیش از ۶۳۴ هزار و ۶۲۰ قرارداد آتی را در چهار سررسید معاملاتی منعقد کرده و ارزشی بیش از ۷۴۲۶ میلیارد و ۴۹۷ میلیون ریال را رقم زدند.

به گزارش «کالاخبر»، در جریان معاملات هفته گذشته در حالی تعداد ۷۶۱۶ قرارداد آتی زعفران رشته ای درجه یک برای تحویل در آذر ماه امسال منعقد شد که ارزش ریالی آن به بیش از ۶۰ میلیارد و ۹۱ میلیون ریال بالغ گردید.

در این سررسید معاملاتی قیمت هر گرم زعفران رشته ای درجه یک در بالاترین سطح به رقم ۸۶ هزار و ۳۰۰ ریال رسید و در پایین ترین سطح به قیمت ۷۲ هزار و ۶۰۰ ریال معامله شد. تعداد موقعیت های باز نیز در این سررسید به ۸۹۱ رسید.

همچنین معامله گران ۷۲۷۷ قرارداد زعفران رشته ای درجه یک برای تحویل در سررسید دی ماه سال جاری را به ارزش ریالی ۵۷ میلیارد و ۸۲۲ میلیون ریال منعقد کردند. در جریان این معاملات قیمت هر گرم زعفران رشته ای در جه یک برای تحویل دی ماه به قیمت ۸۴ هزار و ۶۰۰ ریال رسید و پایین ترین قیمت آن به رقم ۷۶ هزار ریال ثبت شد. در این سررسید نیز تعداد موقعیت های باز به رقم ۱۱۸۴ موقعیت رسید.

انعقاد بیش از ۴۳۳ هزار و ۸۱۰ قرارداد آتی زعفران نگین برای تحویل در دی ماه امسال نیز حاصل معامله هفتگی بازیگران بازار آتی زعفران بود که ارزش معاملاتی بیش از ۴۷۳۶ میلیارد و ۱۱۴ میلیون ریالی برای این سررسید رقم خورد.  بالاترین و پایین ترین قیمت زعفران نگین تحویل دی ماه در معاملات هفته قبل به ترتیب به رقم ۱۲۲ هزار و ۹۰۰ ریال و ۱۰۲ هزار و ۸۰۰ ریال ثبت شد و تعداد موقعیت های باز به رقم ۲۵ هزار و ۷۹۶موقعیت تغییر کرد.

ارزش معاملات قرارداد آتی زعفران نگین تحویل بهمن ماه امسال نیز به رقم ۲۵۷۲ میلیارد و ۴۶۹ میلیون ریال رسید و ۱۸۵ هزار و ۹۲۳ قرارداد منعقد شد. بالاترین قیمت هر گرم زعفران نگین تحویل بهمن ماه به رقم ۱۵۴ هزار و ۸۰۰ ریال رشد کرد و در پایین ترین سطح به قیمت ۱۲۵ هزار و ۴۰۰ ریال معامله شد. در این سررسید معاملاتی تعداد موقعیت های باز با افزایش ۱۱ هزار و ۴۱ موقعیت به رقم ۳۱ هزار و ۱۹۰ افزایش یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها