تفاهم نامه

روز گذشته تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس و انجمن صنفی خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه استان تهران منعقد شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ یاسر فلاح، مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس، دیروز و پیش از امضای تفاهم نامه با انجمن خبرنگاران و نویسندگان بازار سرمایه عنوان کرد: شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس برای بهبود شرایط رسانه های فعال در حوزه بازار سرمایه با تمام توان تلاش می کند و امیدواریم این شرکت منشا خیر باشد.

یاسر فلاح تصریح کرد: امروز رسانه ها نقش مهمی در ارتقای سواد مالی و آگاهی بخشی ایفا می کنند و امیدوارم با کمک هم در تعمیق بیشتر بازار سرمایه گام برداریم.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: مسیر توسعه بازار سرمایه از خیابان فرهنگ سازی عبور می کند و مهمترین ساز و کار فرهنگ سازی نیز رسانه ها هستند.

مهدی حاجیوند، رییس هیات مدیره انجمن خبرنگاران بازار سرمایه ضمن قدردانی از مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد: امضای این تفاهم نامه گام مهمی در مسیر فرهنگ سازی است.

یادآور می شود؛ هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه ایجاد زمینه های مناسب برای همکاری بیشتر بین طرفین در حوزه های فرهنگی، ‌آموزشی، مشاوره ای، اطلاع‌رسانی، رسانه‌ای و انجام امور تبلیغاتی در راستای ارتقای سواد مالی جامعه و فرهنگ سرمایه‌گذاری با استفاده از تمامی امکانات برای مخاطبین و گروه‌های هدف است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها