13426_orig.jpg

تالارهای مختلف بورس کالای ایران ، امروز (روز سه شنبه ۴ اسفندماه) شاهد معامله ۱۰۰ هزار و ۶۴۲ تن انواع کالا به ارزش بیش از یک هزار و ۴۱۲ میلیارد ریال بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۳۵ هزار و ۸۶۴ تن انواع پلی اتیلن، پلی پروپیلن، پلی وینیل کلراید، پلی استایرن و استایرن بوتادین در گروه مواد پلیمری معامله شد.

شایان ذکر است، ۲۶ هزار و ۵۰۰ تن وکیوم باتوم، هفت هزار و ۲۰۰ تن انواع گوگرد و سه هزار و ۱۰۰ تن لوب کات سنگین در تالار مذکور به فروش رسید.

علاوه بر این، ۱۹ هزار و ۸۱۹ تن انواع قیر شرکت های نفت جی، شعب مختلف نفت پاسارگاد، پالایش نفت شیراز، دنا بام گلستان در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی دادوستد شد.

تالار صادراتی نیز شاهد معامله یک هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت صنعت قیر پارسیان انرژی و ۷۰ تن قیر امولسیون شرکت مهندسی قیر و آسفالت غرب بود.

گفتنی است، در این روز و در تالار محصولات کشاورزی،  در حالی سه هزار و ۴۰۰ تن ذرت دانه ای دزفول به قیمت هفت هزار و ۴۰۰ ریال در هر کیلوگرم معامله شد که ۱۲ تن ذرت دانه ای خوزستان در قالب گواهی سپرده کالایی به ارزش بیش از ۷۸ میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها