قراضه

بازار واردات قراضه ترکیه در سه شنبه روز فعالی را پشت سر گذاشت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فولاد ایران،قیمت معاملات قراضه (۸۰-۲۰) وارداتی این کشور در این روز با یک دلار افزایش نسبت به روز پیش از آن در رقم ۲۸۰ دلار در تن سی اف آر معامله شد.فروشندگان اروپایی نیز موفق شدند قراضه خود را بالاتر از رقم مورد انتظار (حدود ۲۷۰ تا ۲۷۵) دلار هر تن سی اف آر به خریداران ترک عرضه کنند. از طرفی بازار داخلی قراضه اروپا نیز در رونق است و فروشندگان قصد پایین آوردن قیمت های پیشنهادی خود را ندارند.

بازار قراضه اخیرا به دلیل افت فروش محصولات فولادی در ترکیه دچار رکود شده بود و قیمت قراضه کلاس ۱ و ۲ (۲۰-۸۰) تا ۲۷ دلار هر تن کاهش داشت. دست اندرکاران معتقدند قیمت قراضه به کف خود رسیده و سطح فعلی قیمت برای کارخانجات ترکیه قابل قبول است. از طرفی با توجه به عدم بهبود وضعیت محصولات فولادی در بازار داخلی ترکیه احتمال کاهش بیشتر قیمت قراضه دور از انتظار نیست.

قیمت معاملاتی ماه فوریه قراضه در بازار فیوچرز لندن نیز یک دلار در تن کمتر از ماه ژانویه بود، قیمت معاملات تحویل مارچ در ۲۸۱.۵ دلار در تن و معاملات فیوچرز تحویل آوریل در قیمت ۲۸۴.۵ دلار در تن بسته شد. درکل چشم انداز مشخصی در مورد روند قیمت ها وجود ندارد، هرچند برخی امید به بهبود قیمت ها در هفته های آتی دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها