زعفران

طی هفته گذشته در بازار قراردادهای آتی زعفران ۳۱۶ هزار و ۲۷۴ قرارداد در چهار سررسید معاملاتی به ارزش ۴۰۴۳ میلیارد و ۱۷۶ میلیون ریال منعقد شد.

به گزارش «کالاخبر» ؛ در جریان معاملات هفته گذشته در تالار نقره ای معامله گران در سررسید قرارداد آتی زعفران نگین تحویل دی ماه ۹۷ با انعقاد ۳۴ هزار و ۲۲۰ قرارداد آتی ارزش ریالی ۴۱۶ میلیارد و ۴۴۶ میلیون ریالی را منعقد کردند که طی این معاملات قیمت هر گرم زعفران نگین برای تحویل در پایان ماه جاری به رقم ۱۲۴ هزار و ۹۰۰ ریال در بالاترین سطح رسید و در پایین ترین سطح به رقم ۱۱۶ هزار و ۷۰۰ ریال معامله شد. تعداد موقعیت های باز در این سررسید معاملاتی نیز به رقم ۱۳ هزار و ۲۱۳ موقعیت تغییر کرد.

همچنین معامله گران با انعقاد ۲۸۱ هزار و ۴۲۵ قرارداد آتی زعفران نگین برای تحویل بهمن ۹۷ ارزش ریالی ۳۶۲۱ میلیارد و ۴۶۵ میلیون ریالی را به ثبت رساندند. در سررسید مذکور قیمت هر گرم زعفران در بالاترین سطح به رقم ۱۳۳ هزار و ۱۰۰ ریال معامله شد و در پایین ترین سطح نیز به رقم ۱۲۵ هزار ریال رسید. در سررسید مذکور تعداد موقعیت های باز به رقم ۵۲ هزار و ۶۱۳ موقعیت ثبت شد.

در قرارداد آتی زعفران رشته ای تحویل بهمن ماه نیز تعداد ۲۳۳ قرارداد منعقد شد تا ارزش ریالی ۲ میلیارد و ۲۸ میلیون ریالی برای این سررسید رقم بخورد. معامله گران با انعقاد این تعداد قرارداد، قیمت ۹۰ هزار و ۱۰۰ ریالی و ۸۲ هزار و ۶۰۰ ریالی را به ترتیب به عنوان بالاترین و پایین ترین قیمت هر گرم زعفران رشته ای ثبت کردند.

در قرارداد آتی زعفران رشته ای تحویل دی ماه نیز به عنوان چهارمین سررسید معاملاتی، تعداد ۳۹۶ قرارداد به ارزش ۳ میلیارد و ۲۳۶ میلیون ریال منعقد شد که طی معاملات این سررسید، رقم ۸۴ هزار و ۷۰۰ ریال به عنوان بالاترین قیمت و رقم ۷۹ هزار و ۵۰۰ ریال به عنوان پایین ترین قیمت به ثبت رسید. گفتنی است، معامله گران در سررسید مذکور تعداد ۱۳۸ موقعیت باز اتخاذ کردند که این تعداد نسبت به ابتدای هفته، ۱۱ موقعیت کاهش یافت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها