F-54.JPG

خریداران محصولات شیمیایی امروز پس از اعلام قیمت های پایه در هفته جاری برای استایرن منومر پتروشیمی پارس، سودکاستیک پتروشیمی بندرامام و اروند، نرمال بوتانول، دی اتیلن گلایکول، دی اتانول آمین پتروشیمی شازند و گوگرد گرانوله پتروشیمی کرمانشاه رقابت کردند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، استایرن منومر پتروشیمی پارس که با حجم ۲ هزار و ۴۹۶ تن عرضه شده بود، به میزان ۳ هزار و ۴۵۶ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۳۱ تومان و میانگین قیمت ثبت شده برای خرید آن ۳ هزار و ۱۱۷ تومان بود.

سودکاستیک پتروشیمی بندرامام هم امروز به میزان ۲ هزارتن عرضه و ۲ هزار و ۵۹۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۴۰۴ تومان و میانگین قیمت خرید این کالا ۴۱۳ تومان رقم خورد.

نرمال بوتانول پتروشیمی شازند هم که به میزان ۱۶۵ تن عرضه شده بود، یک هزار و ۸۱۵ تن تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا یک هزارو ۶۷۸ تومان و قیمت خرید آن یک هزار و ۸۴۶ تومان رقم خورد. دی اتانول آمین پتروشیمی شازند هم به میزان ۱۳۲ تن و تقاضای آن ۸۳۶ تن بود، قیمت پایه این کالا ۲ هزار و ۹۴۸ تومان و قیمت خرید آن توسط کارگزاران ۳ هزار و ۲۴۳ تومان رقم خورد.

در همین حال زایلین مخلوط و بنزن پتروشیمی بندرامام، دی اتیل هگزانول و منومر وینیل استات شازند، ارتوزایلین بوعلی سینا، اسیداستیک فن آوران و منواتیلن گلایکول پتروشیمی مارون با استقبال اندک خریداران روبه رو شده و وارد سیستم مچینگ شدند.

امروز همچنین وکیوم باتوم پالایش نفت تبریز به میزان ۷ هزارتن عرضه و ۲۵ هزار و ۷۵۰ تقاضا داشت، قیمت پایه این کالا ۳۸۳ تومان و میانگین خرید آن ۳۹۶ تومان رقم خورد. وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس هم بیش از عرضه تقاضا داشت، عرضه ۱۲ هزارتنی این کالا ۲۱ هزار و ۵۰۰ تن تقاضا داشت، میانگین قیمت پایه این کالا ۴۰۲ تومان و میانگین قیمت خرید آن ۴۳۳ تومان رقم خورد.

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها