مرادلو

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران گفت: تا پیش از عرضه اسید شرکت مس در بورس کالا به‌خاطر برخی سیاست‌های غیرکارشناسی و عجولانه حباب قیمتی در بازار اسید شکل گرفته بود که پس از عرضه اسید مس در بورس کالا این حباب قیمتی برداشته شد و وارد فاز جدید قیمتی شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از مس پرس، یوسف مرادلو با تأکید بر این‌که عرضه اسیدسولفوریک شرکت مس در بورس کالا به شفافیت بازار کمک کرد گفت: فعالان صنعت سرب و روی از بهره‌برداری از کارخانه اسیدسولفوریک سرچشمه و ورود محصول نهایی به بازار رقابتی اسید بسیار خوشحال هستند چراکه این موضوع باعث تکاپو در بازار رقابتی اسید خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر فعالان صنعت و سرب و روی بعد از عرضه اسید شرکت مس در بورس کالا وارد فاز مذاکرات جدی با حوزه فروش شرکت مس شد تا بتواند سازوکاری با رویکرد برد- برد برای خرید اسید شرکت مس در این بخش مهم از صنعت کشور پیدا کند.

مرادلو تصریح کرد: خوشبختانه مذاکرات ما با شرکت مس برخلاف برخی از تولیدکنندگان اسید در بخش خصوصی بر مبنای اخلاق کسب‌وکار و به‌صورت حرفه‌ای و با رویکرد مشتری‌مدارانه پیش رفته است و شرکت مس استدلال فعالان صنعت و سرب و روی را به‌خوبی شنید و هر دو طرف فروشنده و خریدار از نتایج به‌دست‌آمده راضی هستند.

رئیس هیئت‌مدیره انجمن صنایع و معادن سرب و روی ایران گفت: بر اساس این مذاکرات، انجمن برای خرید بخش زیادی از اسیدسولفوریک شرکت مس اعلام آمادگی کرده است.

گفتنی است از حدود یک‌ماه  پیش عرضه اسیدسولفوریک شرکت مس در بورس کالا با هدف کشف قیمت واقعی اسید آغاز شد و هم‌اکنون اسیدسولفوریک مجتمع مس سرچشمه با ۱۵۰ تومان تخفیف با قیمت ۴۰۰ تومان به ازای هر کیلو و شرایط پرداخت سه‌ماهه عرضه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها