مس

گزارش عملکرد سال ۲۰۱۸ میلادی شرکت ریوتینتو حاکی از رشد۳۹ درصدی تولید مس تصفیه شده و کاهش ۳۸ درصدی زغال سنگ حرارتی نسبت به سال ۲۰۱۷ است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، ریوتینتوگزارش عملکرد سال۲۰۱۸ میلادی را منتشر کرد. در این گزارش آمده است؛تولید زغال سنگ حرارتی ریوتینتو در سال گذشته میلادی به ۲ میلیون و ۵۲۷ هزار تن رسید که حاکی از کاهش ۳۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ است. همچنین میزان تولید مس تصفیه شده این شرکت از ۱۹۷ هزار و ۲۰۰ تن در سال ۲۰۱۷میلادی به ۲۷۴هزار و ۸۰۰ تن در سال گذشته افزایش یافت که نشان دهنده رشد ۳۹ درصدی تولید این محصول است.

ریوتینتو در سال ۲۰۱۸ میلادی ۷ میلیون و ۹۸۰هزارتن آلومینا و۳ میلیون و ۴۵۸هزار تن آلومینیوم تولید کرد که نسبت به سال پیش ازآن به ترتیب ۲ درصد و ۳ درصد کاهش نشان می دهد.علاوه براین، میزان تولید بوکسیت این شرکت در سال گذشته میلادی ۵۰ میلیون و ۴۲۱هزار تن به ثبت رسید و یک درصد کاهش سالانه را تجربه کرد.

طی این مدت، ریوتینتو۲۹۰میلیون و۸۰۰ هزار تن سنگ آهن تولید کرد که حاکی از رشد ۳ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۷ است.

فلزات گرانبها

میزان تولید طلا این شرکت با افت ۳ درصدی از۲۰۳ هزار اونس در سال ۲۰۱۷ میلادی به ۱۹۸ هزار اونس در سال گذشته میلادی کاهش یافت.​همچنین تولید نقره این شرکت در سال ۲۰۱۸ میلادی با رشد ۲۱ درصدی نسبت به سال قبل به ۲ میلیون و ۸۶۵ هزار اونس افزایش یافت.

طی مدت یاد شده، میزان تولید الماس در این شرکت با کاهش ۱۵ درصدی نسبت به سال پیش از آن همراه بود و ۱۸میلیون و ۴۲۷ هزار قیراط به ثبت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها