مس

تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز ۹ اسفندماه، شاهد عرضه انواع مس شرکت های شرکت ملی صنایع مس ایران و صنایع تولیدی دنیای مس کاشان است.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی این روز و در تالار مذکور، شرکت ملی صنایع مس ایران ۱۴۰تن سولفور مولیبدن، یک هزار تن مس مفتول، یک هزار و ۵۰۰ تن مس کاتد و ۱۸ تن کنسانتره فلزات گرانبها تولیدی خود را در این تالار عرضه می کند. علاوه بر این ۱۰۰ تن مس مفتول شرکت صنایع تولیدی دنیای مس کاشان نیز در تالار محصولات صنعتی و معدنی عرضه می شود.

شایان ذکر است، تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران نیز ۴۱ هزار تن وکیوم باتوم را روی تابلوی معاملاتی می برد.

بر این  اساس در این روز ۲۰ هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت اصفهان، ۱۵ هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت بندرعباس و ۶ هزار تن وکیوم باتوم پالایش نفت تهران در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران عرضه می شود.

همچنین، ۱۶ هزار تن انواع لوب کات سبک و سنگین، ۴۲ هزار و ۳۵۰ تن انواع قیر، ۴ هزار و ۴۱۹ تن انواع مواد پلیمری و ۸۵۸ تن مواد شیمیایی در تالار مذکور بر روی تابلوی عرضه می رود.

بر اساس این گزارش، ۲ هزار تن قیر ۶۰۷۰ شرکت قیران پخش ستاره ایرانیان، یک هزار و ۵۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ شرکت رهیار گستر نوین، یک هزار تن قیر ۶۰۷۰ پالایش و انرژی شمالغرب آرکا و ۱۰۰ تن عایق رطوبتی شرکت بام گستران نیز در تالار صادراتی عرضه خواهد شد.

این گزارش حاکی است، شرکت ذوب آهن اصفهان، ۱۵ هزار تن سبد میلگرد ۱۲ تا ۳۲-A۳ تولیدی خود را به صورت سلف در تالار محصولات صنعتی ومعدنی عرضه می کند.

تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران نیز در این روز شاهد عرضه ۱۰۰ تن روغن خام سویا از کشور آرژانتین و ۵۰۰ تن ذرت دانه ای دزفول است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها