• ۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹
  • کد خبر: 21921
فولاد

بررسی قیمت ها در بازارهای جهانی حاکی از آن است که بهای میلگرد در امارات کاهشی بود و امارات استیل برای تحویل فوریه قیمت ها را کاهش داد و ۱۸۴۵ درهم (۵۰۲ دلار ) درب کارخانه اعلام کرد.

به گزارش «کالاخبر» ؛ شرکت Conares نیز با ۵۳ درهم کاهش، قیمت را ۱۸۳۵ درهم در تن برای تحویل ژانویه اعلام کرد.

فولادسازان اماراتی تحت فشار تولیدکنندگان عمانی هستند که قیمت را ۱۷۷۰ درهم تحویل انبار مشتری در امارات اعلام می کنند و فعالان بازار انتظار دارند قیمت میلگرد امارات هم به ۱۸۰۰ درهم درب کارخانه کاهش پیدا کند.

با توجه به فصل زمستان، فروش میلگرد در امارات میانه است و تقاضای قابل توجهی وجود ندارد. در عربستان سعودی، شرکت سابیک میلگرد را ۲۰۵۰ ریال سعودی معادل ۵۳۶ دلار در تن پیشنهاد می دهد و اعلام کرده امکان تخفیف به مشتریان وجود دارد.

سایر فولادسازان کوچک در عربستان هر تن میلگرد را ۱۹۷۵ تا ۲۰۰۰ ریال سعودی پیشنهاد می دهند و علیرغم فشار در تقاضای کشورهای منطقه، تقاضا در عربستان سعودی قوی باقی مانده است.

امارات تعرفه واردات میلگرد را از ۵ درصد قبلی به ۱۰ درصد افزایش داد و کشورهای عضو GCC از این قانون معاف هستند.

بهای قراضه وارداتی به ترکیه افزایش داشت به ۳۰۰ تا ۳۰۱ دلار در هر تن رسید. پیرو این افزایش قیمت، بیلت صادراتی CIS به ۴۱۰ دلار در تن افزایش یافت و ۱۰۰۰۰ تن بیلت به مصر ۴۱۰ دلار فوب فروخته شد.

ترکیه توانست بیلت خود را ۴۲۵دلار به فروش برساند.

تقاضا برای میلگرد در داخل ترکیه افزایش داشت و قیمت داخلی ۴۵۹ دلار با مالیات فروخته شد. میلگرد صادراتی ترکیه ۴۵۴ دلار پیشنهاد می شود.

بهای میلگرد CIS افزایش داشت و شاخص به ۴۳۵ دلار رسید درحالی که پیشنهادات جدید روی ۴۴۵ تا ۴۵۵ دلار شنیده می‌شود.

قیمت مفتول CIS نیز ۴۷۰ دلار بود که تا ۵۰۰ دلار فوب پیشنهاد می شود.

صادرات ورق گرم از ترکیه به اسپانیا و ایتالیا ۵۱۰ تا ۵۲۰ دلار فوب شنیده شد.

منبع: معدن نیوز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها