همایش

دومین همایش تامین مالی بهمن ماه امسال با حضور متولیان، مسئولان و فعالان بازار سرمایه برگزار می شود.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ستادخبری دومین همایش تامین مالی، حسین عبده تبریزی، رئیس شورای سیاست‌گذاری این همایش  به جایگاه  ویژه بازار سرمایه در اقتصاد کشور اشاره کرد و گفت: بازار سرمایه  به عنوان رکن تاثیرگذار در اقتصاد توانسته  است نقش قابل تاملی در تامین مالی بسیاری از پروژه‌ها  ایفا کند. در این تحول شرکت‌های تأمین سرمایه به عنوان بازوی اصلی این فرآیند مالی خدمات جدید بسیاری به بازار سرمایه ارائه کردند. 
وی افزود: شاید تا پیش از این شرکت‌ها تنها روش تأمین مالی پروژه‌هایشان را دریافت  تسهیلات به سیستم بانکی می‌دانستند، اما امروزه به مشتریان دائمی بازار سرمایه تبدیل شده‌اند. این مهم  به نحوی است که دولت نیز تأمین بخشی از نیازهای مالی خود و پرداخت دیون از طریق انتشار اوراق بدهی را به بازار سرمایه آورده و از این طریق علاوه بر تسهیل امور به انجام  تهعدات خود پرداخته است.
وی تنوع اوراق قابل‌ معامله در بورس را با انتشار اوراق بدهی دستاورد مهم سالیان اخیر در بازار سرمایه عنوان کرد و در خصوص دومین همایش تامین مالی افزود: در این  همایش ۷ نمونه‌ ابزار مالی موفق استفاده  شده به منظور شناساندن پتانسیل های بازار سرمایه معرفی خواهد شد.
دومین همایش تامین مالی ۲۸ بهمن‌ ماه در هتل اسپیناس برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت http://finco.capital/ مراجعه کرده  و  یا  با  شماره  ۸۸۰۱۳۸۷۱-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها