خلیفه سلطان

دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد گفت: در حال حاضر نوسانات نرخ ارز و قیمت های جهانی بر بازار فولاد داخلی اثرگذار است اما به طور کلی آرامش نسبی بر معاملات حاکم است و حجم عرضه ها در بورس کالا نیز مطلوب ارزیابی می شود.

به گزارش «کالاخبر» رسول خلیفه سلطان در گفت و گو با اقتصاد انلاین عنوان کرد: پس از سپری کردن دوران پرالتهاب بازار فولاد در ماه های ابتدایی سال، معاملات به تعادل رسیده و اگر نوسانی هم در قیمت ها مشاهده می شود قابل مدیریت و تنظیم است.
وی افزود: عمده دلیل نوسانات قیمت ها، تغییرات نرخ ارز و قیمت جهانی محصولات است که به طبع بازار داخلی را تحت تاثیر قرار می دهد، اما این نوسانات قابل مدیریت بوده و به عبارتی شرایط ویژه بر بازار حاکم نیست.
دبیر انجمن تولیدکنندگان فولاد با تاکید بر اینکه تلاطمی در بازار فولاد وجود ندارد، اظهار داشت: باید با تدابیر مناسب شرایطی فراهم شود تا همواره مصرف کنندگان از نوسان قیمت ها لطمه نبینند که عرضه هرچه محصولات در بورس کالا به آرامش و تعادل بازار کمک می کند.
خلیفه سلطان در پایان گفت: در حال حاضر فولادسازان محصولاتشان را با حجم مطلوبی در بورس کالا عرضه می کنند اما به طور طبیعی هرچه بر مقدار عرضه ها افزوده شود، از نوسان قیمت و احتمال ایجاد التهاب در بازار جلوگیری می شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها