• ۲۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵
  • کد خبر: 22322
عصر فولاد

آخرین وضعیت قیمت محصولات فولادی منتشر شد.

به گزارش «کالاخبر»، آخرین وضعیت بازار جهانی فولاد نشان می دهد که بهای بیلت CIS به ۴۴۵ دلار  رسیده و اسلب ۴۵۰ دلار فوب دریای سیاه معامله شده است.

تولیدکنندگان روسیه نیز بهای بیلت را ۴۷۰ و ۴۶۰ دلار فوب دریای سیاه پیشنهاد می دهند و محموله‌های بیلت CIS در جنوب شرق آسیا ۴۹۵ تا ۵۰۰ دلار CFR پیشنهاد می شود. اسلب نیز ۴۷۰ تا ۴۸۰ دلار CFR ترکیه فروخته شده است.عرضه توسط روسیه محدود است و قیمت ورق گرم در ایتالیا و شمال اروپا افزایش داشته است.

هزینه هر تن بیلت در چین با احتساب ۱۵ درصد مصرف قراضه، حدود ۴۵۹ دلار در تن پیش بینی می شود. در حالی که بعد از کمبود الکترود گرافیتی در سال ۲۰۱۸ ظرفیت تولید در چین دو برابر شده و تا سال ۲۰۲۰ روند افزایش تولید ادامه خواهد داشت.

بر این اساس قیمت هر تن الکترود گرافیتی  ۵۰۰ uhp از ۹۰ هزار یوان در تن در دسامبر سال ۲۰۱۸ به حدود ۵۰ تا ۵۳ هزار یوان در تن  کاهش داشته است. احتمال کاهش بیشتر قیمت الکترود گرافیتی در صورت کاهش تقاضا در چین مورد انتظار است.

بعضی از تجار و تریدرها قیمت هر تن الکترود گرافیتی چین را  ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ دلار در تن اعلام می کنند

بهای میلگرد عربستان سعودی ۲۷ دلار افزایش داشت و به ۲۲۲۰ ریال سعودی در تن درب کارخانه تحویل ماه مارس رسید. امارات استیل نیز با افزایش ۴۴ دلاری بهای میلگرد را به ۲۰۰۷ درهم در تن درب کارخانه رساند. ​نبود بیلت ایران در امارات با توجه به تحریم ها از افزایش بیشتر قیمت های میلگرد حمایت می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها