زعفران

مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران طی صدور اطلاعیه ای از راه اندازی قرارداد آپشن زعفران نگین سررسید اردیبهشت ۱۳۹۸ از روز یکشنبه مورخ ۱۲ اسفندماه جاری خبر داد.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی این اطلاعیه آمده است مطابق با بند ۱۸ مشخصات قرارداد اختیار معامله زعفران نگین در شرکت بورس کالای ایران، قراردادهای اختیار خرید و فروش در سررسید اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ از روز یکشنبه مورخ  ۱۳۹۷.۱۲.۱۲ با سه قیمت اعمال ۱۱ هزار، ۱۲ هزار و ۱۳ هزار ریال راه اندازی شده و قابل معامله خواهد بود.
گفتنی است هر قرارداد اختیار معامله زعفران شامل ۱۰۰ گرم زعفران نگین دارای استانداردهای تعیین شده توسط بورس کالا بوده و سبک اعمال آن به صورت اختیار معامله اروپایی است.
همچنین سقف موقعیت های باز و هم جهت مشتری در هر نماد معاملاتی برای دارندگان موقعیت های باز برای مشتریان حقیقی ۱۰۰۰ قرارداد و برای مشتریان حقوقی ۱۰۰۰ قرارداد و قابل افزایش تا ۱۰ درصد موقعیت های باز در هر نماد معاملاتی است.
شایان ذکر است معاملات روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۷ و پنجشنبه ها ۱۰ الی ۱۶ اعلام شده و نوع تسویه پس از اعمال قراردادهای آپشن به صورت تحویل فیزیکی دارایی پایه است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها