زعفران

در جریان دومین روز معاملاتی بازار قراردادهای اختیار معامله زعفران نگین در بورس کالای ایران، معامله گران با استقبال از این بازار، ۶۰۴ قرارداد کال آپشن (اختیار خرید) و پوت آپشن (اختیار فروش) منعقد کردند.

 به گزارش «کالاخبر»، طی معاملات امروز در قیمت اعمال ۱۱۰ هزار ریال تعداد ۲۰ قرارداد اختیار خرید به ارزش ۴۰ میلیون و ۷۰ هزار ریال منعقد شد و تعداد موقعیت های باز به ۵۸ موقعیت رشد کرد. معامله گران ۲۰ قرارداد اختیار فروش را نیز در این قیمت اعمال معامله کردند و ارزش ریالی ۳ میلیونی را برای آن رقم زدند و تا پایان معاملات تعداد موقعیت ها را به ۲۵ موقعیت باز تغییر دادند.
در قیمت اعمال ۱۲۰ هزار ریال نیز ۱۸ قرارداد اختیار خرید منعقد شد و ارزش ریالی ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال به ثبت رسید. معامله گران در این قیمت اعمال در حالی تعداد ۴۱ موقعیت باز اتخاذ کرده اند که هیچ قرارداد اختیار فروشی در این قیمت منعقد نشد.
تعداد ۵۴۴ قرارداد اختیار خرید زعفران نگین نیز در قیمت اعمال ۱۳۰ هزار ریال منعقد شد و تعداد موقعیت های باز به ۶۲۷ موقعیت افزایش یافت. ارزش معاملاتی انعقاد این تعداد قرارداد نیز رقمی بیش از ۲۵۲ میلیون ریال ثبت شد. همچنین در این قیمت اعمال تعداد ۲ قرارداد اختیار فروش منعقد شد و تعداد موقعیت های باز نیز به ۳ موقعیت تغییر کرد.
در پایان گفتنی است، ارزش معاملات انعقاد ۶۰۴ قرارداد اختیار خرید و اختیار فروش زعفران نگین طی معاملات امروز به رقمی بیش از ۳۱۷ میلیون ریال رسید و تا پایان معاملات روز دوم، در مجموع تعداد ۷۵۴ موقعیت باز در بازار اختیار معامله زعفران ایجاد شده است.

خبرنگار سودابه کیوان فر

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها