آموزش

بورس کالای ایران با برگزاری ۲۰ دوره آموزشی رایگان به استقبال بهار ۹۸ می رود.

به گزارش «کالاخبر»، شرکت بورس کالای ایران در نظر دارد با برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی برنامه های متنوعی را برای علاقه مندان به این حوزه به اجرا درآورد.

در همین راستا، کارگاه های متعددی از تاریخ ۱۸ فروردین لغایت ۲۶ خردادماه، با موضوعاتی شامل آشنایی با سازوکار معاملات بازار فیزیکی بورس کالای ایران، آشنایی با قراردادهای آتی همزمان با آموزش نحوه معاملات در تالار مجازی معاملات مشتقه و آشنایی با قراردادهای اختیارمعامله و استراتژی های معاملاتی آن برگزار می شود.

دوره های آشنایی با فرآیند انتشار و معاملات قراردادهای سلف موازی استاندارد(تامین مالی تولید) و آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی و صندوق های کالایی از دیگر کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران در فصل بهار است که توسط مدرسین مربوطه آموزش داده می شود.

این گزارش می افزاید، تمامی کارگاه های آموزشی بورس کالای ایران به صورت رایگان بوده و به دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود و حداقل نفرات برای تشکیل کارگاه ها به صورت حضوری در محل شرکت بورس کالای ایران ۲۰ و حداکثر ۴۰ نفر اعلام شده است.

همچنین، امکان برگزاری کارگاه ها به صورت خصوصی و با شرط حضور حداقل ۴۰ نفر ، در محل و زمان پیشنهادی سازمان ها نیز وجود دارد. مهلت ثبت نام برای هرکارگاه حداکثر دو هفته قبل از شروع کلاس می باشد.

علاقمندان می توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با اداره آموزش و ترویج شرکت بورس کالای ایران با شماره  ۸۵۶۴۴۰۱۴ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها