فولاد

هفته اخیر بازار فولاد چین با توجه به وضعیت مبهم بازار داخلی نوساناتی داشته است. با این حال قیمت های صادراتی به روند صعودی ادامه داد چون خرید ها ادامه داشت. میلگرد و ورق گرم صادراتی چین نیز بالا رفته و زغال سنگ در ثبات نسبی مانده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فولاد ایران، آخرین آمار نشان می دهد تولید فولاد خام چین در ژانویه و فوریه ۸ درصد رشد داشته و ۱۴۹.۵۸ میلیون تن شده است. همچنین کارخانه بائو استیل قیمت های ورق حمل آوریل خود را ۴۵ تا ۵۲ دلار هر تن بالا برده است.

قیمت بیلت در بازار داخلی چین نیز ۴۵ دلار هر تن رشد هفتگی داشته و ۵۲۰ دلار هر تن درب کارخانه با مالیات بر ارزش افزوده ثبت شده است.

ورق گرم صادراتی نیز ۱۰ تا ۱۵ دلار رشد داشته و ۵۴۰ تا ۵۵۰ دلار هر تن فوب ثبت شده است. در بازار داخلی نیز ورق گرم کمتر از ۲ دلار رشد داشت و تا ۵۷۳ دلار هر تن ثبت شد.

میلگرد صادراتی نیز ۵۲۵ تا ۵۳۰ دلار هر تن فوب ثبت شده در حالی که هفته قبل ۵۲۰ تا ۵۳۰ دلار بود. در بازار داخلی قیمت میلگرد تا ۶ دلار رشد داشته و ۵۶۷ تا ۵۷۳ دلار هر تن با مالیات بر ارزش افزوده شنیده شده است. البته انتظار می رود با افزایش سرمایه گذاری در زیرساخت ها و بخش مسکن خرید میلگرد در بازار داخلی و صادرات چین افزایش یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها