بورس كالا

پالایش نفت اصفهان در فروردین ماه ۱۳۹۸ عرضه کننده ۱۲ قرارداد وکیوم باتوم به صورت کشف پریمیوم خواهد بود. عرضه اولین قرارداد کشف پریمیوم در ۵ فروردین ماه ۹۸ صورت خواهد گرفت و عرضه قراردادهای دیگر برای ۱۱ ماه بعدی در ۱۷ فروردین انجام خواهد شد.

به گزارش «کالاخبر»؛ این عرضه ها به صورت ۳۰ هزار تن عرضه اولیه و ۹۰ هزارتن افزایش عرضه است که مجموع هر عرضه ۱۲۰ هزارتن می باشد. 
تحویل عرضه های کشف پریمیوم به صورت ماهانه بوده که از فروردین آغاز شده و آخرین محموله نیز اسفند ماه سال ۱۳۹۸ تحویل خریدار خواهد شد.
طبق فرمول اعلامی، قیمت وکیوم باتوم در قراردادهای کشف پریمیوم براساس قیمت های اعلامی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در ماه تحویل به علاوه پریمیوم، در سررسیدهای ماهانه تعیین خواهد شد.
حداقل خرید این عرضه ها برابر ۳۰ هزارتن است. تحویل به صورت خط لوله و سکو بوده و مقدار تحویل از طریق سکو و تانکر حداکثر ۳۰ هزار تن در ماه است. لذا متقاضیانی که محصول را به صورت تانکر خریداری می کنند نیز می توانند در این معاملات وارد شوند. خریداران می توانند با توجه به برنامه ریزی تولید خود در هر یک از این قراردادها شرکت کرده و اقدام به خرید نمایند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها