حسینقلی

نایب رئیس کمیسیون معدن و صنایع معدنی اتاق بازرگانی ایران گفت: بورس کالا در نوع خود مکان بسیار امنی برای معاملات است و همین امنیت و شفافیت آن برای برخی از دلالان ناخوشایند است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سنا؛حسن حسینقلی گفت: متاسفانه در سال ۱۳۹۷ تولید ایران با مشکلات زیادی در بخش های مختلف مواجه شد که به عقیده ی من صرفا  ۲۰ درصد از این مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه بود و نمی توان همه چیز را به گردن آن انداخت.

وی اضافه کرد: ۸۰ درصد از مشکلات موجود در تولید کشور به موجب تصمیمات یک شبه، برق آسا و بدون کارشناسی است.

نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران در این خصوص تصریح کرد: دولت در راستای حمایت از اقتصاد و تولید ملی تلاش هایی کرده است تا بتواند اوضاع را بهبود ببخشد، این روزها در یک جنگ اقتصادی به سر می بریم و دشمنان از هیچ کاری برای زمین زدن ما فرو گذار نخواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت در حوزه صادرات بسیار تلاش کرده و به تنظیم قیمت ها از طریق بورس کالا پرداخته است تا بتواند عرضه و تقاضا را تا حدودی مدیریت کند.

نایب رئیس کمیسیون معدن اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه ما باید حتما توسعه صادرات را در اولویت قرار دهیم، تصریح کرد: توسعه صادرات مساوی است با رونق تولید و اشتغال کشور لذا تا به این موارد اساسی رسیدگی نشود مشکلات اقتصادی به قوت خود باقی خواهند بود.

وی با تاکید بر اینکه باید تفاوت نرخی که بین ارز نیما و آزاد وجود دارد از میان برود، گفت: بورس کالا در نوع خود مکان بسیار امنی برای معاملات است و همین امنیت و شفافیت آن برای برخی از دلالان ناخوشایند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها