Flag_map_of_Singapore.svg_.png

وزیر خارجه سنگاپور در دیدار ظریف علاقمندی کشورش را برای همکاری و سرمایه‌گذاری با ایران در زمینه‌های مختلف به ویژه پتروشیمی اعلام کرد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که در سنگاپور به سر می برد، پیش از ظهر امروز (سه شنبه) به وقت محلی با ویویان بالاکریشنان همتای سنگاپوری خود در محل وزارت خارجه این کشور دیدار و گفت وگو کرد.

دو طرف در این ملاقات در خصوص زمینه های گسترش روابط دو کشور در حوزه های مختلف اقتصادی و همچنین مسائل منطقه ای مورد اهتمام به رایزنی پرداختند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در این دیدار با اشاره به ظرفیت های اقتصادی ایران و فعال شدن روابط کشورهای آسیایی با ایران در مرحله پسابرجام گفت: ایران از فعال سازی روابط با سنگاپور در زمینه های مختلف اقتصادی به ویژه انرژی، بانکی، حمل و نقل دریایی، علمی، بهداشتی، فناوری اطلاعات، پتروشیمی و سرمایه گذاری استقبال می کند.

وزیر خارجه سنگاپور نیز با ابراز خرسندی از سفر هیات عالیرتبه سنگاپور به تهران و امضاء موافقتنامه سرمایه گذاری بین دو کشور، علاقمندی سنگاپور برای همکاری و سرمایه گذاری با ایران در زمینه های مختلف به ویژه پتروشیمی را اعلام کرد.

منبع: فارس

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها