• ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
  • کد خبر: 23481
پتروشیمی

مدیرعامل جدید پتروشیمی جم به عنوان شرکتی فعال در بازار سرمایه منصوب شد. 

به گزارش «کالاخبر» به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، با مصوبه هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم و ابلاغ مدیرعامل هلدینگ شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری ، محمدرضا سعیدی به‌عنوان مدیرعامل پتروشیمی جم منصوب شد.

محمدرضا سعیدی مدیرعامل جدید پتروشیمی جم در رشته شیمی مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در ایران تحصیل‌کرده و MBA و دکترای بازاریابی صنعتی را با تمرکز بر مدیریت کسب‌وکار بین‌المللی در کشور سوئد به اتمام رسانده است.

وی دارای سوابق مدیریتی متعدد در حوزه بنگاه‌ داری و اداره هلدینگ به‌ویژه در شرکت‌های صنعت شیمیایی، پتروشیمی و دارویی می‌باشند.

لازم به ذکر است سید حسین میرافضلی مدیرعامل پیشین پتروشیمی جم نیز با تصویب هیات مدیره این شرکت به‌عنوان رئیس هیات مدیره شرکت پتروشیمی جم منصوب شد.

حضور فعال در بازار سرمایه

پتروشیمی جم در دوم آبان ماه ۱۳۹۰ در فهرست شرکت های ثبت شده سازمان بورس و اوراق بهادار تهران قرار گرفت و اول اسفندماه سال ۱۳۹۱ در  بازار دوم فرابورس درج و سهام آن روز ۲۶ شهریورماه ساسل بعد عرضه شد.

سهام این شرکت روز ۲۲ تیرماه سال ۱۳۹۴ به عنوان چهارصد و نود و چهارمین شرکت پذیرفته شده در بخش «ساخت مواد شیمیایی و محصولات شیمیایی»، گروه «ساخت مواد شیمیایی اساسی» و طبقه‌ی «ساخت مواد شیمیایی اساسی به جز انواع کود و ترکیبات ازت» با کد «۶۳-۱۱-۲۴» و نماد «جم (JAM)» در فهرست نرخ‌های تابلوی بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج و و در روز ۱۸ مرداد ماه همان سال در این بازار معامله شد.

این شرکت همچنین به عنوان یکی از عرضه کنندگان مهم در تالار محصولات پتروشیمی بورس کالای ایران است و محصولات این شرکت به بیش از ۲۰ نقطه جهان صادر می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها