نمایشگاه

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در حالی از روز گذشته به مدت چهار روز کاری آغاز به کار کرد که غرفه بورس کالای ایران در این نمایشگاه با توجه به برگزاری کارگاه های آموزشی با استقبال پرشور بازدیدکنندگان و فعالان بازار مواجه شد.

به گزارش «کالا خبر»، به این ترتیب برگزاری کارگاه های آموزشی "آشنایی با بورس کالای ایران و کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات در آن " از مهم ترین برنامه های بورس کالا در نخستین روز برگزاری نمایشگاه بود که مراجعه کنندگان زیادی را به سمت غرفه بورس کالا کشاند.  همچنیندر دومین روز از برگزاری نمایشگاه نیز بورس کالای ایران میزبان برگزاری دو کارگاه آموزشی بود که هر دو این کارگاه ها مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.

بورس کالای ایران امسال برنامه های متنوعی برای حضور موثرتر در نمایشگاه بورس در نظر گرفته است که برگزاری ۸ کارگاه آموزشی از جمله این برنامه هاست.آشنایی با بورس کالای ایران و کارکردهای آن و نحوه انجام معاملات در این بازار، آشنایی با قراردادهای آتی، آشنایی با قراردادهای اختیار معامله و نیز آشنایی با معاملات گواهی سپرده کالایی و سرمایه گذاری در صندوق های کالایی عنوان این کارگاه های آموزشی است که علاقه مندان می توانند جهت حضور در این کارگاه های آموزشی به غرفه این شرکت در سالن ۳۵ مراجعه کنند.

به این ترتیب غرفه بورس کالای ایران هر روز با برگزاری دو کارگاه آموزشی از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۶ میزبان علاقه مندان خواهد بود. علاوه بر این، کارشناسان بورس کالا نیز در طول برپایی نمایشگاه، کارکردهای این بورس در اقتصاد ملی و نحوه معاملات در بازارهای فیزیکی، مالی و مشتقه را برای حاضران بازگو خواهند کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها