گزارش تصویری کارگاه آموزشی قرارداد اختیار معامله زعفران

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالا از تبدیل اوراق گواهی سپرده کالایی به توکن در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش «کالا خبر»، جواد فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز، به یکی از برنامه‌های سال جاری بورس کالا در زمینه صادرات اشاره و اظهار کرد: در سال جدید به دنبال آن هستیم تا با استفاده از تکنولوژی بلاکچین، اوراق گواهی سپرده کالایی را به توکن تبدیل کنیم.

وی افزود: با این اتفاق، امکان آن فراهم می‌شود که برای برخی معاملات، وارد سیستم بلاکچین شده و با دارایی‌های دیگر قابل تبدیل باشد.

فلاح در توضیح بیشتر، اضافه کرد: توکن‌ها با برخی رمزارزها در بازار وجود دارد و هر توکنی که به بازار معرفی می‌شود را پذیرش می‌کنند و قابلیت معامله آن به یک کوین یا توکن دیگر را ایجاد می‌کند.

وی ادامه داد: حال اگر ما بتوانیم گواهی سپرده کالایی را به آن سیستم ببریم و به توکن تبدیل کنیم باعث می‌شود گواهی ما حالت ۲۴ ساعته به خود بگیرد و این امکان را به وجود آورد که افراد وارد بازار سرمایه شوند و هر معامله ای که می خواهند انجام دهند بتوانند ذینفعان جدید پیدا کنند.

مدیر مطالعات اقتصادی و سنجش ریسک بورس کالا گفت: زمانی که دارایی به توکن تبدیل شود عملا ذینفعان فعلی بازار به آنها اضافه می‌شود و این امر به توسعه بیشتر در بورس کالا کمک می‌کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها