تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز شاهد معاملات پرحجم انواع میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان و سنگ آهن صادراتی مجتمع سنگان بود.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، روز چهار شنبه ۲۸ مردادماه، ۹۶ هزار و ۸۲۰ تن انواع میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان با ارزش حدود ۱۳۷۰ میلیارد ریال در بورس کالای ایران دادوستد شد.

۹۶ هزار تن سبد میلگرد و تیرآهن شرکت ذوب آهن اصفهان به قیمت ۱۴ هزار و ۱۲۲ ریال برای هر کیلوگرم در تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران معامله شد. این شرکت همچنین، ۶۸۸ تن میلگرد A۳-۱۶-۲۰، ۶۶ تن میلگرد A۳-۳۲ و ۶۶ تن تیرآهن ۱۲ را معامله کرد. دیگر معامله تالار محصولات صنعتی و معدنی در این روز، ۱۵۰۰ تن شمش هزارپوندی ۹۹.۷۵ مجتمع آلومینیوم هرمزگان (هرمزال) بود.

مجتمع سنگ آهن سنگان نیز ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی را در تالار صادراتی به قیمت ۱۹ دلار و ۱۵ سنت در هر تن به فروش رساند. علاوه بر این، ۳۴۰۰ تن قیر ۶۰۷۰ و ۲۶۴ تن عایق رطوبتی مورد دادوستد قرار گرفت؛ لازم به ذکر است، در مجموع بیش از سه میلیون و ۵۳۰ هزار دلار در تالار صادراتی مورد معامله قرار گرفت.

این گزارش همچنین حاکی است، در این روز و در تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی، ۱۳ هزار و ۷۰۱ تن انواع قیر، ۵۰۳۰ تن وکیوم باتوم، ۹۱۹۶ تن انواع مواد شیمیایی، ۲۲۰۰ تن مواد پلیمری و ۴۰ تن آرگون به فروش رسید.

گفتنی است، ۴۰۶۰ تن انواع شکرسفید در تالار محصولات کشاورزی معامله شد.

براساس این گزارش، در این روز و در مجموع، ۲۴۶ هزار و ۷۷۱ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۲۱۴۰ میلیارد ریال در تالارهای داخلی و صادراتی بورس کالای ایران مورد معامله قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها