زغالسنگ

میزان تولید کنسانتره زغال سنگ شرکت های طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) در نخستین ماه سال ۹۸، با رشد ۳۳ درصدی مواجه شد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه فروردین امسال، ۴۷ هزار و ۱۸۷ تن کنسانتره زغال سنگ تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۳۵ هزار و ۴۷۷ تن بود. از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ، ۴۰ هزار و ۳۹۵ تن توسط «شرکت زغال سنگ طبس» و ۶ هزار و ۷۹۲ تن از سوی «شرکت زغال سنگ البرز مرکزی» تولید شد.

همچنین شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی ماه نخست امسال، ۱۳۱ هزار و ۴۲۲ تن زغال سنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج مدت مشابه سال گذشته (۱۰۲ هزار و ۸۷۲ تن)، ۲۸ درصد رشد نشان می دهد. در این میان، شرکت طبس ۱۲۱ هزار و ۸۸۲ تن و شرکت البرز مرکزی ۹ هزار و ۵۴۰ تن ماده معدنی استخراج کرد.

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۳۰ درصد رشد، از ۵۱ هزار و ۴۹۲ تن مدت مشابه سال قبل به حدود ۶۷ هزار و ۱۴۸ تن در ماه نخست سال ۹۸ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۶۰ هزار و ۶۱۹ تن و ۶ هزار و ۵۲۹ تن بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها