بورس جهانی

شاخص اس اند پی ۵۰۰ در پایان معاملات جمعه به وقت آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران) از رکوردی که در همان روز ثبت کرده بود، پایین آمد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، در پایان معاملات جمعه به وقت آمریکا (بامداد شنبه به وقت تهران)، اس‌اندپی ۵۰۰ اندکی از رکورد جدیدی که در همان روز ثبت کرده بود، پایین آمد.

شاخص بورس اس‌اندپی ۵۰۰ با افتی ۰.۱ درصدی در ۲۹۵۰.۴۶ واحد بسته شد. این درحالی است که این شاخص در معاملات دیروز توانست رکورد جدیدی ثبت کند و تا ۲۹۶۴.۱۵ واحد بالا برود. اس‌اندپی ۵۰۰ در جلسه قبلی معاملات، در بالاترین سطح تاریخ خود بسته شده بود.

میانگین صنعتی داوجونز ۳۴.۰۴ واحد افت کرد و به ۲۶۷۱۹.۱۳ واحد رسید، در حالی که کامپوزیت نزدک ۰.۲ درصد از ارزش خود را از دست داد و در ۸۰۳۱.۷۱ واحد به کار خود پایان داد.

شاخص‌های اصلی سهام آمریکا در بین معاملات دیروز، پس از گزارش داوجونز از اینکه معاون اول رییس‌جمهور آمریکا، مایک پنس اعلام کرد به علت نشانه‌های مثبت تجاری، سخنرانی خود در مورد چین را به تعویق می‌اندازد، به رکورد میان‌جلسه‌ای خود دست یافتند.

علی‌رغم معاملات پرنوسان روز جمعه، با انرژی گرفتن سرمایه‌گذاران از احتمال کاهش نرخ بهره فدرال‌رزرو، شاخص‌ها هفته پرسودی را به پایان رساندند. داوجونز و اس‌اندپی، این هفته بیش از ۲ درصد جهش کردند، در حالی که نزدک توانست ۳ درصد بالاتر بیاید. با سود این هفته، مجموع سود امسال اس‌اندپی به ۱۷.۷ درصد رسید و احتمالاً این شاخص بهترین نیمه اول سال خود، از ۱۹۹۷ تا کنون را ثبت خواهد کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها