سنگ آهن

میزان تولید کنسانتره شرکت های بزرگ سنگ آهن کشور طی ماه ۲ ماهه نخست سال ۹۸ نسبت به برنامه، ۲۰ درصد رشد کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور طی ماه های فروردین و اردیبهشت، ۸ میلیون و ۸۱ هزار و ۴۲۵ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. میزان تولید مدت مشابه سال گذشته، ۸ میلیون و ۵۶ هزار و ۹۹۴ تن بود که ۳ دهم درصد رشد نشان می دهد.

برنامه تولید کنسانتره سنگ آهن شرکت های بزرگ در مدت یاد شده، ۶ میلیون و ۷۱۷ هزار و ۱۰۰ تن بود.

از این میزان، شرکت های «گل گهر» ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۲۳۱ تن، «چادرملو» یک میلیون و ۸۵۱ هزار و ۵۹۰ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۹۳۴ هزار و ۴۹۱ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۷۸۲ هزار و ۶۱۸ تن، «گهر زمین» ۷۳۶ هزار و ۲۷۴ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۴۹۰ هزار و ۱۴ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» ۳۰۲ هزار و ۷۷۸ تن، «صبا نور» ۹۸ هزار و ۳۷۱ تن و «جلال آباد» ۷۴ هزار و ۵۸ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

تولید بیش از ۷۵۰ هزار تن دانه بندی

بنا به این گزارش، ۵ شرکت بزرگ معدنی طی ۲ ماهه نخست سال ۹۸ حدود ۷۵۰ هزار و ۹۴۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال ۹۷ (یک میلیون و ۱۳۱ هزار و ۵۱ تن)، ۳۴ درصد کاهش نشان می دهد.

از این میزان، شرکت سنگ آهن فلات مرکزی «۱۹۳ هزار و ۲۳۶ تن»، سنگ آهن سنگان «۱۲۹ هزار و ۸۶ تن»، صبا نور «۲۱۹ هزار و ۷۱۶ تن»، سنگ آهن مرکزی «۱۴۶ هزار و ۹۱۰ تن» و چادرملو ۶۲ هزار تن سنگ آهن دانه بندی تولید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها