مجمع

مجمع عمومی عادی سالیانه بورس کالای ایران در حالی صبح روز جاری ۱۳۹۸.۰۴.۰۳ در محل سالن همایش های رازی برگزار شد که سهامداران با رأی اکثریت، عملکرد این شرکت را مورد تایید قرار دادند و تقسیم سود ۱۵۰ ریالی را به تصویب رساندند.

به گزارش «کالاخبر»، در مجمع عمومی عادی سالانه این بورس که صبح روز دوشنبه ۳ تیرماه ۱۳۹۸ در محل مرکز همایش های رازی برگزار شد،‌ پس از ارایه گزارش هیات مدیره برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و تشریح اهم اقدامات و عملیات توسعه ای بورس توسط حامد سلطانی نژاد مدیرعامل بورس کالای ایران، گزارش صورت های مالی شرکت توسط حسابرس مستقل و بازرس قانونی، ارایه و اعلام شد که وضعیت مالی شرکت بورس کالای ایران، در تاریخ ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ و عملکرد مالی و جریان های نقدی آن برای سال مالی منتهی به تاریخ مزبور،‌ از تمام جنبه های با اهمیت،‌ طبق استانداردهای حسابداری مطلوب است.

در پایان نیز مجمع عمومی عادی سالیانه بورس کالای ایران، با تقسیم ۱۵۰ ریال سود به ازای هر سهم موافقت کرد. در مجمع عمومی عادی بورس کالای ایران، موسسه حسابرسی فریوران راهبرد نیز به عنوان حسابرس مستقل و بازرس قانونی و بازرس علی البدل موسسه حسابرسی وانیا نیک تدبیر و روزنامه اطلاعات و دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه رسمی کثیرالانتشار انتخاب شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها