پتروشیمی

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی: تمرکز بر روی بازار سرمایه یکی از اصلی ترین گزینه ها برای تامین مالی در صنعت پتروشیمی است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از نیپنا، مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تاکید بر نقش آفرینی بازار سرمایه و بانک های داخلی در حمایت از صنعت پتروشیمی، اظهار کرد: تعدادی از بانک های داخلی از پشتوانه های تاثیرگذار اجرای پروژه های توسعه ای صنعت پتروشیمی در کشور هستند.

حسین علیمراد با اشاره به نقش بازار سرمایه در تامین مالی طرح های پتروشیمی افزود: تمرکز بر روی بازار سرمایه و اوراق بدهی، اصلی ترین گزینه ها برای تامین مالی در صنعت پتروشیمی است که البته بدون حمایت سیستم بانکی امکان پذیر نیست.

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست بانک ها مبنی بر سودآوری، تنها حوزه ای که برای بانک ها همواره جذابیت سرمایه گذاری دارد، حوزه پتروشیمی است ، چراکه از سودآوری و ارز آوری آن اطمینان دارند.

علیمراد با تاکید بر این که حمایت بانک های داخلی در تامین مالی پروژه های صنعت پتروشیمی قابل تقدیر است و به پشتوانه این حمایت، تحریم ها در تامین مالی طرح های این صنعت، بی اثر بوده است گفت: خوشبختانه بانک های داخلی بصورت کنسرسیوم در تامین مالی طرح های پتروشیمی از طریق بازار سرمایه بسیار فعال هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها