دوره آموزشی

جلسه آموزشی آشنایی با معاملات گواهی سپرده و قراردادهای آتی زیره سبز در بورس کالای ایران در حالی طی روز جاری در محل مدیریت سازمان جهاد کشاورزی مشهد مقدس برگزار شد که این جلسه مورد استقبال کشاورزان زیره کار و فعالان بخش کشاورزی قرار گرفت.

به گزارش «کالاخبر»؛ طی این جلسه آموزشی که با حضور معاونین فنی و اجرایی جهاد کشاورزی شهرستان های استان خراسان رضوی و جمعی از کشاورزان عمده زیره کار و فعالان بازار این محصول برگزار شد، نحوه انجام معاملات گواهی سپرده و قراردادهای آتی زیره سبز توسط نماینده بورس کالای ایران ارایه شد و حاضرین در جلسه نقطه نظرات و پرسش های خود را پیرامون این معاملات و مزایای عرضه در بورس مطرح کردند.

نحوه دریافت کد معاملاتی، چگونگی و روش های انجام معاملات، شرایط و استانداردهای مورد تایید بورس برای محصول قابل عرضه در بازار جهت صدور گواهی سپرده کالایی و مزایای حضور در این بازار از مهم ترین مباحثی بود که در این جلسه ارایه شد.

گفتنی است، این جلسه آموزشی در حالی امروز در مشهد مقدس برگزار شد که یکشنبه هفته جاری بورس کالای ایران شاهد برگزاری آیین راه اندازی معاملات گواهی سپرده و قراردادهای آتی زیره سبز بود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها