شیکاگو

چند سالی است که CME Group (بورس کالای شیکاگو)، جشنواره‌ای را با همکاری سازمان جوانان در آمریکا تحت عنوان "جشنواره کالا" برگزار می‌کند که هدف اصلی از برگزاری این جشنواره‌، کمک به جوانان برای آشنایی با اصول بنیادی مدیریت ریسک در تولید و معاملات کالاهای کشاورزی است.

 به گزارش اختصاصی «کالاخبر»، آگاهی بخشی نسبت به فعالیت‌ها و سازوکار معاملات در بورس‌های کالایی از جمله راه‌های توسعه و رونق بخشیدن به این بورس‌ها در جهان به شمار می‌رود. چند سالی است که CME Group (بورس کالای شیکاگو که از مهمترین بورس‌های کالایی جهان محسوب می‌شود)، جشنواره‌ای را با همکاری سازمان ۴-H (بزرگترین نهاد رشد و پیشرفت جوانان در آمریکا) تحت عنوان "جشنواره کالا" برگزار می‌کند.
به گزارش PRNewswire، بورس کالای شیکاگو و سازمان جوانان ۴-H اعلام کردند که برای هفتمین سال در زمینه برگزاری جشنواره کالا همکاری خواهند کرد. این جشنواره در ۱۲۰ نمایشگاه ایالتی و منطقه‌ای برگزار خواهد شد.
بر اساس این گزارش، این جشنواره با سفر به ۹ ایالت در ماه‌های تابستان و پاییز در ۱۲۰ نمایشگاه حضورخواهد یافت. هدف اصلی از برگزاری این جشنواره‌ها، کمک به جوانان برای آشنایی با اصول بنیادی مدیریت ریسک در تولید و معاملات کالاهای کشاورزی است. همچنین برای کسانی که قادر به حضور در جشنواره نیستند، اپلیکیشن موبایلی خاصی طراحی شده تا بتوانند در بازی‌ها و مسابقات این جشنواره شرکت کنند.
تیم آندریسن، مدیر اجرایی بخش محصولات کشاورزی بازار CME در این باره گفت: «طی ۱۷۰ سال گذشته، محصولات کشاورزی بخش مهمی از فعالیت‌های CME Group بوده است. در ۶ سال اخیر با همکاری شورای ملی ۴-H توانستیم بیش از ۴۰۰ هزار جوان علاقمند را با تجربیات و فعالیت‌های جشنواره کالا آشنا کنیم.امسال نیز قصد داریم با پیگیری این برنامه، نسل بعدی کشاورزان، دامداران، مدیران مالی و تجاری را که از میان همین جوانان ظهور خواهند کرد، با نقش مدیریت ریسک در بخش کشاورزی آشنا و آنها را برای آینده تربیت کنیم.»
جنیفر سیرانجلو، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شورای ملی ۴-H نیز با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: «از ادامه همکاری با CME و کمک به جوانان برای فراگیری مهارت‌هایی که موفقیت آنها در آینده را تضمین می‌کند، بسیار خوشحالیم. تمرکز و هدف اصلی جشنواره کالا، تحکیم و تقویت تلاش‌های جمعی برای افزایش دانش کشاورزی و تاکید بر اهمیت و نقش کالاهای کشاورزی است. جوانانی که در بازی‌ها، مسابقات و برنامه‌های این جشنواره حضور پیدا می‌کنند، ضمن آشنایی با موضوع مدیریت ریسک، به تجربیات خوبی دست می‌یابند.»
جشنواره کالا یک فعالیت آموزشی تعاملی است که به عنوان مثال، مشارکت‌کنندگان را در مسیر پرورش دام و در نهایت فروش آن در بازار هدایت می‌کند. افزایش دانش درباره فعالیت‌های بخش کشاورزی و آگاهی دادن نسبت به ریسک‌هایی که کشاورزان و دامداران در زمینه عرضه تولیدات به بازار با آنها مواجه می‌شوند، از جمله اهداف این برنامه به شمار می‌رود.
بازار CME Group و شورای ملی ۴-H از سال ۲۰۱۳ همکاری خود را با هدف آماده‌سازی نسل آینده کشاورزان و دامداران و آشنایی آنان با اهمیت مدیریت ریسک در بخش کشاورزی آغاز کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها