فولاد

تولید فولاد تاتا استیل – بزرگ ترین فولادساز هند- در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۹ درصد افزایش یافت.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، وب سایت  Press Trust of India ، اعلام کرد که تولید فولاد شرکت تاتا استیل از ابتدای آوریل تا پایان ژوئن سال جاری میلادی با رشد ۹.۱۸ درصدی به ۷ میلیون و ۶۱۰ هزار تن رسید. میزان تولید فولاد این شرکت در مدت مشابه سال گذشته میلادی ۶ میلیون و ۹۷۰هزار تن اعلام شده است.

تاتا استیل هند در سه ماهه دوم سال ۲۰۱۹ میلادی ۴ میلیون و ۳۷۰هزار تن فولاد تولید کرد. میزان تولید در مدت مشابه سال گذشته میلادی ۳ میلیون و ۶۴۰هزار تن گزارش شده است.

طی مدت یاد شده، میزان تولید فولاد تاتا استیل در اروپا و جنوب شرقی آسیا به ترتیب ۲ میلیون و ۶۶۰هزار تن و ۵۸۰هزار تن به ثبت رسید.

فروش فولاد این شرکت طی سه ماهه دوم سال جاری میلادی به ۶ میلیون و ۷۵۰ هزارتن رسید که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶.۳۹ درصد رشد نشان می دهد.

در مدت مذکور، تاتا استیل در هند ۳ میلیون و ۸۷۰ هزار تن فولاد، در اروپا ۲ میلیون و ۲۷۰هزار تن فولاد و در جنوب شرقی آسیا ۶۱۰ هزار تن فولاد به فروش رساند.

شرکت تاتا استیل از زیرمجموعه های گروه تاتا است که در ۲۶ کشور جهان فعالیت می کند. تمرکز اصلی این شرکت در بازارهای فولاد استرالیا، چین، هند، هلند، سنگاپور، تایلند و انگلستان است.

این شرکت بزرگترین فولادساز هند در سال مالی۲۰۱۹-۲۰۱۸ اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها