فولادگر

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی از تبیین خط مشی کمیسیون متبوعش برای رونق تولید خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که با حضور لاریجانی، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، وزاری اقتصادی دولت، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برگزار شد، مقرر شد؛ کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مباحث مربوط به رونق تولید را پیگیری کند.

به گزارش «کالاخبر» حمیدرضا فولادگر در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح نشست کمیسیون متبوعش، گفت: در جلسه‌ای که با حضور لاریجانی، روسای کمیسیون‌های تخصصی مجلس، وزاری اقتصادی دولت، مسئولان سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی برگزار شد، مقرر شد؛ کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مباحث مربوط به رونق تولید را پیگیری کند.

کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی باید راهکارهای مطرح شده برای رونق تولید را با وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه بررسی کرده و به جمع بندی نهایی برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون ویژه حمایت از تولید، مرکز پژوهش‌ها و اتاق اصناف گزارشی مبنی بر راهکارهای رونق تولید ارائه کردند، افزود: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی باید راهکارهای مطرح شده را با وزارتخانه‌ها و کمیسیون‌های مربوطه بررسی کرده و به جمع بندی نهایی برسد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولیدکنندگان استانی نیز باید چالش‌ها و موانع پیش روی تولید را گزارش کنند، اظهار کرد: باید مسائلی مانند بهبود فضای کسب و کار، بیمه، مالیات و... که در رونق تولید موثر است، مورد بررسی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در جلسه روز گذشته، خط مشی آینده کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برای رونق تولید تبیین شد.

رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل۴۴ قانون اساسی تصریح کرد: کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی باید موضوعاتی که در گزارش مرکز پژوهش‌ها، اتاق بازرگانی و دستگاه‌های اجرایی مطرح شده را بررسی و به راهکار نهایی برای تحقق رونق تولید در تمامی بخش‌ها دست یابد تا گزارش مربوطه ظرف یک ماه آینده به رییس مجلس ارائه شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها