زغالسنگ

شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی (وابسته به ایمیدرو) طی ۳ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۷۰ هزار تن کنسانتره تولید کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از ایمیدرو، طی این مدت استخراج زغال سنگ این دو شرکت نیز نسبت به سه ماهه نخست سال ۹۷، از ۱۱ درصد رشد برخوردار بوده است.

 شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان خرداد ۹۸، تولید ۱۷۰ هزار و ۴۷۰ تن کنسانتره را به ثبت رساندند.این میزان تولید کنسانتره نسبت به مدت مشابه سال۹۷ ( ۱۶۹ هزار و ۳۶۹ تن)، از یک درصد رشد برخوردار بود.

از میزان تولید کنسانتره زغال سنگ طی سه ماه نخست امسال، ۱۴۶ هزار و ۲۲۶ تن از سوی شرکت زغالسنگ طبس و ۲۴ هزار و ۲۴۴ تن توسط زغالسنگ البرز مرکزی تولید شد.

افزایش ۱۱ درصدی استخراج زغال سنگ

همچنین شرکت های زغال سنگ طبس و البرز مرکزی طی سه ماه نخست امسال، ۴۷۴ هزار و ۲۰۲ تن زغال سنگ استخراج کردند که نسبت به رقم استخراج مدت مشابه سال ۹۷ (۴۲۵ هزار و ۴۱۰ تن)، ۱۱ درصد رشد را نشان می دهد. در این میان، شرکت طبس ۴۴۲ هزار و ۵۶۹ تن و شرکت البرز مرکزی ۳۱ هزار و ۶۳۳ تن ماده معدنی استخراج کرد.

رشد ارسال کنسانتره

میزان ارسال کنسانتره زغال سنگ این شرکت ها به مشتریان طی مدت یاد شده نیز با ۶ درصد رشد، از ۱۸۱ هزار و ۷۱۸ تن سه ماهه نخست سال ۹۷ به حدود ۱۹۲ هزار و ۳۷۶ تن در سه ماهه سال ۹۸ رسید. میزان ارسال کنسانتره شرکت های طبس و البرز مرکزی به ترتیب ۱۶۶ هزار و ۲۰۰ تن و ۲۶ هزار و ۱۷۶ تن بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها