بورس کالا

در جریان معاملات هفته گذشته بورس کالای ایران، معامله گران تعداد ۲۰۹ هزار و ۱۲۹ قرارداد آتی زعفران و زیره سبز را در ۶ سررسید معاملاتی منعقد کردند و ارزشی بیش از ۳۲۷۰ میلیارد و ۷۲۴ میلیون ریال را رقم زدند.

به گزارش اختصاصی «کالاخبر»؛ در معاملات هفته قبل، سررسید شهریور ماه قرارداد آتی زعفران نگین با ۱۵۰ هزار و ۹۰۰ قرارداد منعقده، بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. بطوریکه ارزش معاملات در سررسید مذکور به بیش از ۱۷۸۶ میلیارد و ۷۲۳ میلیون ریال رسید.

در سررسید مرداد ماه همین قرارداد نیز بیش از ۲۸ هزار و ۵۰۰ قرارداد طی ۶۱۱۵ دفعه معامله منعقد شد و ارزش ۳۲۰ میلیارد و ۸۴۴ میلیون ریالی برای آن ثبت شد.

معامله گران همچنین تعداد ۴۵۶ قرارداد آتی زعفران رشته ای را برای دو سررسید مرداد و شهریور ماه ۱۳۹۸ منعقد کردند که ارزش حدود ۴ میلیارد و ۶۳۰ میلیون ریالی برای دو سررسید مذکور رقم خورد.

در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مشتقه بورس کالای ایران معامله گران شاهد انعقاد ۲۱ هزار و ۳۳۳ قرارداد آتی زیره سبز برای تحویل در شهریور ماه ۱۳۹۸ طی ۷۹۵۲ دفعه معاملاتی بودند که ارزش ۸۳۳ میلیارد و ۲۱۳ میلیون ریالی را در پی داشت.

در قرارداد آتی زیره سبز با دوره تحویل آبان ماه امسال که نماد معاملاتی آن طی هفته گذشته فعال شد، تعداد ۷۸۸۴ قرارداد به ارزش ۳۲۵ میلیارد و ۳۱۳ میلیون ریال منعقد گردید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها