زرندی

معاون طرح و برنامه وزارت صنعت،معدن و تجارت گفت:تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی یک الزام برای بخش تولید کشور است که در این خصوص جلسات متعددی با سازمان بورس، شرکت بورس کالا، شرکتهای تامین سرمایه و لیزینگ برگزار کردیم تا زمینه استفاده تولید از این بازار را فراهم کنیم.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از شاتا، سعید زرندی در جمع تولیدکنندگان لوازم خانگی افزود: تامین مالی از طریق ابزارهای نوین مالی یک الزام برای بخش تولید کشور است.

وی گفت: باید این واقعیت را بپذیریم که واحدهای تولیدی که خودشان را با این واقعیت منطبق نکنند به مشکل بر خواهند خورد.

معاون طرح و برنامه تاکید کرد: نیازمند تغییر نگاه تولیدکنندگان به راههای تامین مالی هستیم و فعالان این عرصه فقط به دنبال دریافت تسهیلات از بانک ها نباشند چرا که منابع نظام بانکی هم محدود است و استفاده از ابزارهای جدید مالی می تواند به تولیدکنندگان در تامین مالی کمک کند.

زرندی تصریح کرد: وزارت صنعت،معدن و تجارت، تلاش دارد درجلسات متعدد با انجمن ها ،تشکل ها و واحدهای تولیدی، این مسیر را تسهیل و آنان را با این شیوه ها آشنا کنند.

معاون طرح و برنامه افزود: جلسات متعددی با سازمان بورس، بورس کالا،شرکتهای تامین سرمایه و لیزینگ برگزار کردیم تا زمینه استفاده از تولید از این بازار را فراهم کنیم.

زرندی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: داخلی سازی و نهضت ساخت داخل یکی از اصلی ترین محورهای کاری وزارت صنعت ،معدن وتجارت است و این راهبرد باید در همه بخش های تولیدی اتفاق بیفتد.

وی گفت: لوازم خانگی قابلیت فراوانی برای داخلی سازی و ایجاد برندهای بزرگ و قدرتمند دارد که قابلیت حضور در بازرهای صادراتی را هم داشته باشد.

معاون طرح و برنامه وزارت صمت افزود: معتقدیم خود تولیدکنندگان یک صنعت ، توانایی سرمایه گذاری های در تراز بزرگ و صادراتی را دارند.

زرندی توضیح داد: در سال جاری ایجاد هلدینگ های استانی و هلدینگ های رشته ای را دنبال می کنیم که در این زمینه انجمن ها و تشکل ها می توانند بیشتر نقش آفرینی کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها