• ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
  • کد خبر: 27488
آلومینیوم

شمش هزار پوندی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، با خلوص ۹۹.۸ درصد امروز ۲۳ مرداد ماه در بورس عرضه و معامله می‌شود این درحالی است که قیمت این محصول همچنان سیر نزولی دارد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، شمش هزار پوندی شرکت آلومینیوم ایران (ایرالکو)، امروز ۲۳ مرداد ماه به قیمت ۲۱۹ هزار و ۴۱۱ ریال به ازای هر کیلوگرم معامله می‌شود که به نسبت روز گذشته، یعنی سه‌شنبه ۲۲ مرداد ماه که به قیمت ۲۱۹ هزار و ۷۵۱ ریال به ازای هر کیلوگرم عرضه شد، ۳۴۰ ریال بر کیلوگیرم افت داشته است.

گفتنی است، این روند کاهش قیمت شمش از اول مرداد ماه آغاز شده و تحت تاثیر افت قیمت دلار که جریانی نزولی دارد، قرار گرفته است البته باید در نظر داشت که قیمت شمش آلومینیومی در بازار بورس جهانی نیز با کاهش کم سابقه‌ای در ماه جاری مواجه بوده، به گونه‌ای که قیمت شمش خالص آلومینیومی در این ماه در بازار بورس لندن نیز دارای نوسانات قیمتی بی‌شماری بوده است.

لازم به ذکر است که امروز عرضه اولیه شمش هزار پوندی آلومینیوم ۴۰۰ تن است که در صورت وجود تقاضا به ۱۱۰۰ تن نیز افزایش خواهد یافت، همچنین در هفته جاری، ایرالکو ۴ هزار و ۱۰۰ تن شمش خالص آلومینیومی عرضه کرد که به نسبت هفته گذشته که ۶ هزار تن عرضه داشت، میزان عرضه خود را بالغ بر ۱۹۰۰ تن کاهش داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها