مس

قیمت جهانی مس در دو روز پایانی هفته‌ منتهی به ۸ شهریور ماه طبق آمار بورس فلزات لندن، کاهش داشته که نرخ روز جمعه، از دو روز گذشته کم‌تر بوده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، در روز جمعه ۸ شهریور ماه قیمت مس در بورس فلزات لندن ۰.۸ درصد افت نسب به روز قبل و ۰.۱ درصد رشد نسبت به هفته گذشته داشت. قیمت مس در معاملات بورس لندن روز جمعه ۸ شهریور ماه پنج هزار و ۶۷۸ دلار بر تن بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه، با ۰.۷ درصد افت، نسبت به روز قبل همراه بوده و نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است. در پایان روز جمعه ۸ شهریور ماه، قیمت سه ماهه مس در بورس فلزات لندن پنج هزار و ۶۹۶ دلار بر تن گزارش شده است. قیمت مس با کاهش روز جمعه، کمترین قیمت طی ۲ روز گذشته را به ثبت رساند.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می‌دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن طی روز جمعه با افزایش یک هزار و ۱۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی روز قبل همراه بوده و به سطح ۳۳۷ هزار و ۶۷۵  تن رسیده است.

همچنین بورس فلزات لندن در روز جمعه ۸ شهریور ماه در شرایط کانتنگو به‌سر برد و اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز برابر با ۱۸ دلار بر تن بود. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در روز جمعه با افزایش دو دلار بر تنی، نسبت به روز معاملاتی پیش از آن اعلام شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها