تالار

مدیر بخش فلزی، صنعتی و معدنی کارگزاری مفید در گفتگو با «کالاخبر» روند معاملات امروز محصولات فولادی در تالار صنعتی بورس کالای ایران را بررسی کرد.

حسین بهرامی با اشاره به معامله شمش بلوم فولاد خوزستان و دو محموله تیرآهن سبک و سنگین ذوب آهن اصفهان در بورس کالای ایران گفت: طی روز جاری ۳۰ هزار تن شمش بلوم ۱۵۰*۱۵۰۵SP مجتمع فولاد خوزستان در بورس کالای ایران عرضه شد که کل این محموله در قالب معاملات سلف و با سررسید دهم مهر ماه امسال توسط خریداران مورد معامله قرار گرفت. قیمت پایه عرضه برای این کالا ۳۵هزار و ۸۲۹ ریال به ازای هر کیلوگرم اعلام شد که با توجه به بالاتر بودن میزان تقاضا نسبت به عرضه، این محصول در قیمت پایانی ۳۸هزار و ۹۵۴ ریال به ثبت رسید.

وی در خصوص عرضه های انجام شده توسط ذوب آهن اصفهان نیز گفت: این شرکت طی روز جاری با دو محموله تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ و سبد تیرآهن مخلوط به تالار آمد که هر دو با استقبال خریداران مواجه شد؛ بطوریکه ۴۴۰۰ تن تیرآهن ۱۴ تا ۱۸ ذوب آهن اصفهان به صورت سلف و با دوره تحویل دهم آبان ماه ۹۸ به قیمت ۳۸هزار و ۹۵۴ ریال به فروش رسید؛ این در حالی بود که قیمت پایه ۳۵هزار و ۸۲۹ ریال اعلام شده بود.

این معامله گر رینگ فلزات در پایان گفت: سبد تیرآهن مخلوط ذوب آهن نیز در حالی به قیمت ۳۵هزار و ۸۲۹ ریال و به حجم ۴۴۰۰ تن عرضه شد که به دلیل فزونی تقاضا بر عرضه، این سبد نیز در قالب معاملات سلف با سررسید دهم آبان ۹۸ و به قیمت ۴۱هزار و ۵۶۳ ریال معامله شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها