• ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۴
  • کد خبر: 28241
مس

قیمت مس در بورس فلزات لندن، در روز سه‌شنبه نسبت به روز پیشین و هفته گذشته، روند کاهشی قیمت خود را حفظ کرده است.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در بورس فلزات لندن، در روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه، با ۱.۳ درصد افت نسبت به روز قبل و افت ۲.۲ درصدی نسبت به هفته قبل، همراه بوده است. در پایان این روز، قیمت مس در بازار بورس فلزات لندن، برابر با ۵ هزار و ۵۳۷ دلار بر تن بود.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه ۱۲ شهریور ماه این بورس نیز با ۱.۳ درصد افت نسبت به روز قبل و ۲.۲ درصد افت نسبت به هفته قبل اعلام گردیده است. در پایان این روز، قیمت مس در بازار بورس فلزات لندن، ۵ هزار و ۵۶۲ دلار بر تن گزارش شده است. به این ترتیب، قیمت مس با کاهش در روز سه‌شنبه همچنان به روند کاهشی خود ادامه داد.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر  نشان می‌دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن، در روز سه‌شنبه با کاهش پنج هزار و ۸۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بود.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن، طی دو هفته اخیر نیز بیانگر این است که بازار مس بورس فلزات لندن در وضعیت کانتنگو به‌سر می‌برد و اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در روز سه‌شنبه برابر با ۲۵ دلار بر تن بود. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش ۲ دلار بر تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها