نقره

با راه اندازی پروژه های جدید، تولید جهانی نقره تا سال ۲۰۲۳ میلادی افزایش می یابد. مکزیک، اکوادور و روسیه به عنوان پیشرو در اجرای پروژه های تولید نقره شناخته شده اند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از دنیای معدن، تولید جهانی نقره بر خلاف روند کاهشی که از سال ۲۰۱۶ میلادی تجربه کرده است تا سال ۲۰۲۳ میلادی رو به افزایش خواهد بود. شرکت گلوبال دیتا (شرکت تحلیلگر بین المللی) در جدید ترین گزارش خود از تولید یک میلیارد و ۲۹ میلیون اونس نقره در سال ۲۰۲۳ میلادی خبر داد.

این شرکت تعداد پروژه های تولید نقره را تا سال ۲۰۲۳ میلادی ۵۰ فقره اعلام کرد و از راه اندازی پروژه های بزرگ تولید نقره طی سه سال آینده در مکزیک، اکوادور و روسیه خبر داد.

طی سال ۲۰۱۸ میلادی رشد تولید نقره در چین(۲درصد) و روسیه(۳.۴ درصد) تا حدودی توانست افت تولید این ماده معدنی را در امریکا(منفی۱۲.۶ درصد)، پرو( منفی ۵.۸ درصد) و مکزیک ( منفی۵.۶ درصد) جبران کند. با این حال تولید نقره در سال ۲۰۱۸ میلادی با کاهش ۲.۴ درصدی به ۹۲۰ میلیون اونس رسید.

همچنین پیش بینی می شود تولید این ماده معدنی تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی همچنان روند کاهش داشته و ۹۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار اونس ثبت شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها