کراپ‌شده - بورس کالا

طی هفته منتهی به ۲۷ فروردین، در حالی حدود ۴۹۰ هزار و ۹۰۷ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۶ هزار و ۴۷۳ میلیارد ریال در بورس کالای ایران مورد دادوستد قرار گرفت که در مقایسه با هفته ماقبل از رشد ۱۸ درصدی حجم و ۳۶ درصدی ارزش معاملات برخوردار شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی هفته مذکور، در تالار داخلی و صادراتی محصولات صنعتي و معدني، ۱۳۳هزار و ۴۸۵تن انواع کالا با ارزشي نزدیک به ۲ هزار و ۳۴۴ ميليارد ريال معامله شد.

گفتنی است در تالار مذکور، ۱۲۸ هزار و ۷۸۵ تن انواع فولاد، ۴۱۵۰ تن انواع مس، ۳۱۰ تن آلومینیوم،۱۰۰ تن شمش روی، ۱۴۰ تن کنسانتره مولیبدن و ۸ کیلوگرم انواع شمش طلا خريداري شد.

این گزارش همچنین حاکی است، در دو بخش داخلي و صادراتي تالار فرآورده هاي نفتی و پتروشيمي، ۳۵۵ هزار و ۹۶۹ تن انواع کالا به ارزش بیش از ۴۱۰۸ ميليارد ريال به فروش رسید؛ در اين تالار، ۱۷۴هزار و ۸۴ تن انواع قير، ۶۳ هزار و ۷۰ تن مواد پليمري، ۶۷ هزار تن وکيوم باتوم، ۲۱ هزار تن لوب کات، ۲۰ هزار و ۳۷۰تن مواد شيميايي، ۵۲۵ تن عایق رطوبتی، ۹ هزار و ۹۰۰ تن گوگرد و ۲۰ تن آرگون معامله شد.

تالار محصولات کشاورزی نیز شاهد معامله ۲۳۵ تن شکرسفید و ۳۰۰ تن روغن خام بود.

براساس این گزارش، طی هفته منتهی به ۲۷ فروردین ماه، برای گروه های کالایی روغن خام، فولاد، آلومینیوم ،روی، موادپلیمری، لوب کات، گازها و خوراکها و مواد شیمیایی رشد معاملات ثبت شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها