• ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
  • کد خبر: 28996
فولاد

تولید فولاد چین در اوت ۲۰۱۹ میلادی پیش از آغاز محدودیت های تولید این محصول افزایش یافت. اغلب شرکت های فولادساز چینی نیمه نخست سال ۲۰۱۹ ضرر کردند.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از رویترز تولید فولادخام چین در اوت ۲۰۱۹ میلادی با ۲.۴ درصد رشد به ۸۷ میلیون و ۲۵۰هزار تن رسید. این در حالی است که طی دو ماه پیش از آن، تولید فولاد در چین کاهش یافته بود.

محدودیت های تولید فولاد خام برای پیشگیری از آلودگی هوا در اکتبر ۲۰۱۹ میلادی آغاز می شود به همین دلیل فولادسازان چینی پیش از آغاز این محدودیت ها در ماه اوت تولید فولاد خام خود را افزایش دادند.همچنین طی اوت ۲۰۱۹ میلادی میزان تولید روزانه فولاد خام در چین با ۲.۲ درصد رشد نسبت به ماه پیش از آن به ۲ میلیون و ۸۱۰ هزار تن رسید.

این فولادساز بزرگ جهان طی ماه های اخیر تحت فشار کاهش سود قرار گرفته است. اگرچه تنش تجاری با آمریکا نیز در این روند تاثیر داشته است. تحلیلگران بر این باورند که تمام بخش تولید چین تحت تاثیر جنگ تجاری بوده و تولید و فروش خودرو و لوازم خانگی با چالش هایی مواجه هستند.

اغلب فولادسازان چینی طی نیمه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی کاهش سود و یا رسیدن به ضرر را گزارش کرده اند. این در حالی است که در ۸ ماهه نخست سال جاری میلادی تولید فولاد خام چین با ۹.۱ درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال ۲۰۱۸ میلادی به ۶۶۴ میلیون و ۸۷۰ هزار تن رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها