پتروشیمی

مقایسه قیمت های پایه محصولات پلیمری در تاریخ ۱۵ و ۲۹ فروردین ماه نشان می دهد که اکثر کالاها روندی افزایشی داشته اند.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، بیشترین افزایش قیمت متعلق به پلی استایرن مقاوم با ۵.۵ درصد رشد نسبت به دو هفته گذشته است، این کالا از رقم ۴هزار و ۲۹۲ تومان به ۴ هزار و ۵۳۰ تومان رسیده است.

در رده دوم افزایش قیمت نیز پلی اتیلن سنگین اکستروژن با ۳.۶ درصد رشد قرار دارد، پلی استایرن معمولی هم ۳.۲ درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشته و از رقم ۴هزار و ۲۲۴ تومان به ۴ هزار و ۳۵۷ تومان رسیده است.

همچنین پلی اتیلن های سنگین تزریقی و دورانی نیز نسبت به دو هفته گذشته ۲.۷ درصد رشد قیمت داشتند، پلی اتیلن های سنگین بادی نیز از رقم ۳ هزار و ۷۱۱ تومان به ۳ هزار و ۷۵۵ تومان رسیدند.

پلی اتیلن های ترفتالات سوپربرایت و نساجی نیز نسبت به دوهفته قبل با ۱.۶ درصد رشد روبه رو شدند. به این ترتیب پلی اتیلن های سنگین فیلم، پی وی سی هاو پلی اتیلن های سبک خطی و فیلم نیز ۱.۵ ، ۱.۴ و ۱.۳ درصد نسبت به دو هفته گذشته افزایش قیمت داشتند.

کمترین افزایش قیمت نیز متعلق به پلی اتیلن های ترفتالات گرید بطری و آمورف، همچنین پلی پروپیلن های نساجی و شیمیایی است، به طوری که پلی اتیلن های ترفتالات بطری و آمورف ۰.۴ درصد و پلی پروپیلن های نساجی ۰.۳ و پلی پروپیلن های شیمیایی نیز ۰.۱ درصد افزایش نرخ داشتند.

در گروه محصولات پلیمری پلی استایرن های انبساطی روندی نزولی داشته و نسبت به دو هفته قبل ۲.۱ درصد افت نرخ داشتند، به طوری که از رقم ۴ هزار و ۲۶۰ تومان به ۴ هزار و ۱۷۱ تومان رسیدند.

نرخ دلار نیز در محاسبات قیمت پایه محصولات پتروشیمی با ۰.۵ درصد کاهش روبه رو شد، به طوری که قیمت دلار از ۳ هزار و ۴۸۴ تومان به ۳ هزار و ۴۶۶ تومان رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها