• ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
  • کد خبر: 30130
مس

قیمت مس در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه، با انتشار خبر سفر وزیر خزانه‌داری آمریکا به چین، روند صعودی خود را با افزایش ۶۶ دلاری نسبت به روز دوشنبه آغاز کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه بعد از افت شدید یک روزه در روز دوشنبه، مجددا روند صعودی خود را در پیش گرفت. قیمت مس در معاملات بورس فلزات لندن روز سه‌شنبه، با افزایش ۶۶ دلاری، ۱.۲ درصد رشد نسبت به روز دوشنبه اول مهر ماه داشته و به پنج هزار و ۷۶۱ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز سه‌شنبه نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز سه‌شنبه دوم مهر ماه، با افزایش ۱.۱ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با افزایش ۶۲ دلاری از پنج هزار و ۷۲۸ دلار در روز دوشنبه به پنج هزار و ۷۹۰ دلار رسید. قیمت سه ماهه مس در روز سه‌شنبه، ۰.۱ درصد افت را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده، مس با افزایش ۶۶ دلاری در روز دوم مهر ماه بیشترین قیمت دو روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه، با کاهش سه هزار و ۴۰۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از خود همراه بوده و از ۲۸۳ هزار و ۵۵۰ تن به سطح ۲۸۰ هزار و ۱۵۰ تن رسیده است.

به دلیل تنش‌های سیاسی و اقتصادی در دنیا، رشد اقتصادی اروپا در بی‌ثباتی به‌سر می‌برد؛ بعد از سفر تیم چینی به آمریکا که باعث ایجاد نگرانی در تجارت جهانی شد، خبر سفر وزیر خزانه‌داری آمریکا به چین در دو هفته آینده از جو منفی بازار کاست و رشد بازارهای سهام و افزایش قیمت برخی فلزات از جمله مس را به همراه داشت.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش چهار دلار بر تنی نسبت به روز دوشنبه همراه بود و با این میزان کاهش به ۲۹ دلار بر تن رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها