• ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
  • کد خبر: 30319
مس

قیمت مس در بورس فلزات لندن در روز جمعه پنجم مهر ماه، با ۴۳ دلار کاهش قیمت نسبت به روز معاملاتی پیش از آن، روند کاهشی را در پیش گرفت و کمترین قیمت در چهار روز گذشته را تجربه کرد.

به گزارش «کالاخبر» به نقل از فلزات آنلاین، قیمت مس در روز جمعه پنجم مهر ماه در معاملات بورس فلزات لندن، ۴۳ دلار، معادل ۰.۸ درصد نسبت به روز پنج‌شنبه چهارم مهر ماه افت داشت و به پنج هزار و ۷۱۴ دلار رسید؛ قیمت این فلز در روز جمعه نسبت به هفته گذشته با کاهش ۱.۱ درصدی همراه بوده است.

قیمت سه ماهه مس در معاملات روز جمعه پنجم مهر ماه، با افت ۰.۸ درصدی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن با کاهش ۴۹ دلاری، از پنج هزار و ۷۹۲ دلار در روز پنج‌شنبه به پنج هزار و ۷۴۳ دلار رسیده است. قیمت سه ماهه این فلز در روز جمعه، ۱.۱ درصد افت را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده و با کاهش ۴۳ دلاری در روز پنجم مهر ماه کمترین قیمت چهار روز گذشته را به ثبت رسانده است.

روند قیمت و موجودی انبار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نشان می دهد که موجودی مس در انبارهای بورس فلزات لندن در روز جمعه پنجم مهر ماه، با کاهش پنج هزار و ۶۵۰ تنی نسبت به روز معاملاتی پیش از آن همراه بوده و از ۲۷۱ هزار و ۸۷۵ تن به ۲۶۶ هزار و ۲۲۵ تن رسیده است.

وضعیت کانتنگو و بکواردیشن بازار مس در بورس فلزات لندن طی دو هفته اخیر نیز حاکی از آن است که در روز جمعه پنجم مهر ماه در بورس فلزات لندن قیمت مس در شرایط کانتنگو به سر می‌برد. اختلاف قیمت سه ماهه و نقدی در این روز با کاهش ۶ دلار بر تنی نسبت به روز پنج‌شنبه همراه بود و با این میزان کاهش به ۲۹ دلار بر تن رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها