15832_orig.jpg

معاملات پلی پروپیلن ها امروز در بورس کالای ایران نسبت به هفته قبل روند آرام تری داشت.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، افزایش عرضه محصولات پلی پروپیلن نسبت به هفته قبل سبب شد تا میزان رقابت برای این کالاها کاهش یابد.

به این ترتیب امروز عرضه ۵۰۴ تنی پلی پروپیلن نساجی ZH۵۱۰L نویدزرشیمی ۲۹۴ تن تقاضا داشت و با قیمت پایه ۳ هزار و ۱۴۳ تومان معامله شد. همچنین عرضه۲۱۰ تنی پلی پروپیلن شیمیایی ZH۵۱۵MA این مجتمع نیز با تقاضای ۴۲ تنی روبه رو شد و با قیمت پایه ۳ هزار و ۳۷۳ تومان فروش رفت. پلی پروپیلن شیمیایی ZR۲۳۰C نویدزرشیمی هم به میزان ۱۰۵ تن با نرخ پایه ۳ هزار و ۷۳۶ تومان مورد معامله قرار گرفت؛ عرضه این کالا ۲۵۲ تن بود.

پلی پروپیلن نساجی ZH۵۵۰Jنویدزرشیمی نیز که به صورت سلف عرضه شده بود، به میزان ۸۴ تن و با قیمت پایه ۳ هزارو ۱۴۳ تومان فروخته شد.

در این بین، پلی پروپیلن نساجی HP۵۵۲R پتروشیمی شازند به میزان ۵۰۰ تن در تالار معاملات عرضه شد که صف تقاضای ۲۲۴۰ تنی تقاضا در مقابل آن شکل گرفت، قیمت پایه این کالا ۳ هزار و ۱۴۳ تومان و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۳۹۷ تومان رقم خورد.

پلی پروپیلن های نساجی پتروشیمی پلی نار هم امروز با رقابت از سوی معامله گران خریداری شدند. به طوری که عرضه ۴۰۰ تنی گرید SF۰۶۰ به میزان ۱۰۴۰ تن تقاضا داشت، قیمت پایه آن ۳ هزار و ۱۴۳ تومان و میانگین خرید آن هم ۳ هزار و ۳۰۴ تومان رقم خورد.

همچنین عرضه ۳۹۹ تنی پلی پروپیلن نساجی PYI۲۵۰ این پتروشیمی با ۸۶۱ تن تقاضا مواجه شد، میانگین قیمت خرید این کالا ۳ هزار و ۲۸۱ تومان بود.

پلی پروپیلن شیمیایی MR۲۳۰ مارون هم به میزان ۸۸ تن با قیمت پایه ۳ هزار و ۷۳۶ تومان مورد معامله قرار گرفت. اما گرید Z۳۰S دوبرابر عرضه تقاضا داشت و با رقابت از سوی معامله گران خریداری شد. عرضه ۲۲۰ تنی این کالا ۴۱۳۶ تن تقاضا داشت و میانگین قیمت خرید آن هم ۳ هزار و ۲۵۱ تومان رقم خورد.

به گفته کارشناسان بازار، افزایش عرضه های پلی پروپیلن ها امروز توانست میزان رقابت برای خرید این کالاها را کاهش داده و به تعادل بازار کمک کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

آخرین اخبار

پربازدیدترین‌ها

بورس های کالایی جهان

بازار جهانی

آموزش

کلیدواژه ها